لباس مردانه ترند پاییز 2021

با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا در مجله های مد و بوتیک های ممتاز شهر خودنمایی خواهند کرد. در فصل سرما پوشش عموم مردم رنگ و روحی خاص می گیرد و جنبش و تکاپوی پاییزی بخصوص در عصرهای پاییزی جان دوباره خواهند گرفت. در ادامه به ترند پاییزی لباس ها ی مردانه در2021 می پردازیم.

لباس ترند پاییز برای آقایان

فصل پاییز و ترند لباس های جذاب پاییزی

با وجود اپیدمی ویروس خطرناک کرونا همچنان ترند پاییزی برای لباس های آقایان وجود دارد و افراد به دنبال پیروی از ایده های نو و خلاقانه برای ست های لباس خود در شروع فصل جدید هستند. حتی اگر فردی درون گرا، محافظه کار، مبادی آداب و قانونمند هستید. این ترندهای پاییزی می تواند برایتان هیجان انگیز و زیبا باشند. همچنین استفاده از رنگ های جسورانه و شارپ که شدیدا در ایجاد استایلی منحصر به فرد نقش دارند امسال پررنگ تر نمایان شده اند. این المان ها به طور جداگانه قابل بررسی و توضیح هستند که ما در ادامه به معرفی و بیان راهکارهایی برای استفاده از آنها در استایل خود خواهیم پرداخت.

لباس ترند پاییز برای آقایان

چرم (leacher)

به یقین لباس های چرم یک ترند ممتاز و همیشگی در مد به شمار می رود. شما می توانید به این آیتم به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید. زیرا عموما لباس های چرم کیفیت مطلوب و ماندگاری دارند و شما می توانید سالها از آنها به عنوان ترند سال در ست با لباس های دیگرتان استفاده کنید و همچنین لباس های چرم گران تر نیزهستند و افرادی که این لباس ها را خریداری می کند می توانند استایلی خاص و ممتاز بیافرینند. جنس چرم آیتم های جذاب و متفاوتی دارد که از جمله آنها می توان به کت چرم، بوت چرم، دستکش، مانتو و انواع کیف چرم نیز اشاره کرد.

لباس ترند پاییز

 

همانطور که در فشن شوهای پاییز سال 2021 شاهد آیتم هایی فراتر از یک کت چرم بودیم که مثلا برند فندی ارائه کرده بود. لوک های تمام چرم که از کلاه سر تا کفش را در برگرفته بودند و تماشاگران خیره و هیجان زده ساخته بود. چهارخانه های جذاب(checks) و اما پترن های جذاب چهار خانه ای که به موضوع ترند لباس هی پاییزی لباس یرای آقایان در سال 2021 تبدیل شده است. چهارخانه ها همیشه به عنوان یکی از المان های مشهور و ترند در چرخه مد حضور داشته اند اما امسال در ترند لباسهای پاییزی بیشتر به چشم می خورند. برند Nicholas Daley در اجرای اولین نمایش از برند خود با بهره گیری مستقیم و خالص از آثار آهنگساز مشهور آمریکایی «الیور نلسون"» و متاثر از نقاشی های فرانک بولینگ" الگوی چهارخانه های کوچک و درشت را به کار گرفت.

 کت های بافتنی

یکی از مطرح ترین و چشمگیر ترین آیتم های ترند لباس پاییزی برای آقایان در سال 2021 بی شک همین ژاکت های بافت پشمی اورسایز هستند. اگر بخواهیم روند این ترند را ببینیم بهتر است به کالکشن دو فصل قبل برند فندی نگاه کنیم که باعث شد افرادی که روحیه ترند باز و مدگردی را دارند از این ژاکت ها به عنوان المان خوش لباسی در استایل خود استفاده کردند. در واقع فندی اولین برندی بود که نمایشی از ژاکت های کشمیری اورسایز با رشته های متالیک به سبک امروزی را در کالکشن خود به نمایش گذاشت و رقیبان خود را متاثر ساخت.

کت کشمیری ترند پاییز

سیلوا فندی" بی شک این ژاکت گران قیمت را برای مشتریان ثروتمند خود طراحی کرده بود. این ژاکت ها را می توان به عنوان لباس رویی و کت استفاده کرد. بعد از آن برندی مانند گوجی آن را با شلوارهای جین گشاد ست کرد و شکل تازه ای از آن را به دنیای مد معرفی نمود. که به سرعت در هفته مد پاییز 2021 به نمایش گذاشته شد. در هفته مد پاریش نیز این کت ها به عنوان قطعه های لوکس و با رنگ هایی خنثی مانند کرم، خاکستری تبدیل به یکی از پرطرفدارترین ها شد.

 

ترند اکسسوری مردانه در پاییز 2021

برخی اوقات استفاده از برخی اکسسوری ها می توانند استایل شما به ترند نزدیک کنند. امسال نیز دست ما برای استفاده از اکسسوری مناسب فصل پاییز برای آقایان باز است. در اینجا کمی از تنوع اکسسوری و نحوه کاربرد آنها برایتان بازگو می کنیم:

کروات

استفاده از کراوات یک انتخاب جدید نیست و در استایل ها و سبک های جدید همیشه شاهد سیر صعودی کراوات ها در دنیای مد و فشن هستیم. نکته مهم در استفاده از آنها است که حال عجیب و غریب و خاص به استایل شما می بخشد. مثلا در فشن شو E.Tautz لبه پایینی کراوات ها را داخل شلوار گذاشته بودند و از این طریق یک استایل خاص و جالب ایجاد کرده بودند. پترن یکسان کراوات با پیراهن تک رنگ نیز ترند امسال محسوب می شود. همچنین استفاده از کراوات های bolo ties در برند دیور کاربری متفاوت، عجیب و خلاق از کراوات را به نمایش گذاشته بودند.

کیف

در سال 2018 بازگشت کوله پشتی ها به استایل آقایان بسیار محبوب و تاثیرگذار بود. اما امسال ما شاهد استفاده دوباره از کیف های دستی برای استفاده روزمره آقایان هستیم در ترند پاییزی لباس آقایان در 2021 کیف های کراس بادی در انواع و اقسام سایز های مختلف پا به عرصه مد گذاشته اند. اگر می خواهید استایلی جسورانه تر داشته باشید . کراس بادی های مینی نیز با کاربرد های متنوع مناسب برای فصل پاییز به شمار می روند. کفش انتخاب کفش ترند پاییز بستگی به استایل شما دارد.

کیف کراس بادی ترند پاییز

برای مثال اگر استایل کژوال استایل محبوب شما برای پاییز است و از کفش های اسپرت یا بوت های اسنیکرز استفاده می کنید اسنیکرز دو رنگ بسیار به کار می آید. برای این بوت ها می توانید از رنگ های مشکی و قرمز، سفید و آبی استفاده کنید، البته از بوت های چانکی، دکتر مارتینز و بوت های سوارکاری و بلند در پاییز و زمستان 2021 غافل نشوید.

نتیجه گیری درباره ترند لباس پاییزی آقایان در سال 2021

اگر می خواهید استایل ترندی در پاییز و زمستان 2021 ایجاد کنید از کت ها و لباس های بزرگ و اورسایز استفاده کنید. به دنبال رنگ های شارپ و شاد باشید اما اگر رنگ هایی مانند صورتی و قرمز متناسب با استایل و علاقه شما نیست سعی کنید از مونوکروم شتری استفاده کنید. لباس ترند هر سال فقط برای چند ماه و دوره کوتاهی از سال همراه شماست اما اگر می خواهید استایل ترندی برای سال های متمادی داشته باشید سعی کنید از رنگ های خاکستری و لباس هایی که به استایل اصلی و مورد علاقه شما نزدیکتر است استفاده کنید.

لباس مردانه ترند پاییز

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی مدمن مفتخر است که با ارائه انواع پوشاک برند و اطلاعات مفیدی که در بخش وبلاگ سایت در اختیار شما مشتری گرامی می گذارد گامی نو در جهت رشد فرهنگ خرید و البته روشی آسان و مناسب در عرصه فروش پوشاک بردارد. امیدواریم با خرید آنلاین از فروشگاه مدمن یک خرید شاد و خاطره انگیز را تجربه کنید.